Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych

Abstract

W artykule podjęto próbę wykazania wpływu jakości usług hotelarskich na kształtowanie lojalności klientów. To, jak gość hotelowy ocenia jakość usług, z których skorzystał, przekłada się na stosunek do nawiązania związku lojalnościowego z usługodawcą. Elementem, który stanowi podstawę i punkt wyjścia w procesie budowania trwałych relacji jest satysfakcja. Tylko z usatysfakcjonowanym klientem, hotel lub sieć są w stanie budować trwałe więzi, oparte na prawdziwie pojmowanej lojalności, której podstawę stanowi zaufanie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 1060 - 1067,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych// MARKETING I RYNEK. -., nr. 8 (2014), s.1060-1067
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 219 times

Recommended for you

Meta Tags