Abstract
W artykule omówiono wybrane problemy projektowe dotyczące współczesnych usług on-line w kontekście budowania trwałej lojalności klienta. Przedstawiono model warstwowego rozwoju usług on-line wraz z zaleceniami projektowymi zorientowanymi na budowanie i wzmacnianie lojalności klienta. Przedstawiono przykłady scenariuszy rozwoju usług e-zdrowia online. Przedstawiono możliwości dalszego rozwoju prezentowanego podejścia i plany dalszych badań.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 22 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych
edition 52,
pages 229 - 242,
ISSN: 1232-4671 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Sikorski M., Brodnicki K.: Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta// Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. -., nr. 52 (2018), s.229-242
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 164 times