Abstract
Rodział przezentuje możliwości rozwinięcia zakresu tradycyjnych badań HCI (Human-Computer Interaction) o zagadnienia ekonomiczne, związane z jakością usług on-line, postrzeganą przez użytkownika/klienta. Praca zawiera modele jakości usług on-line oparte na elementach marketingu relacji i na wykorzystaniu ekonomicznych determinant zachowań konsumenckich w usługach on-line. Rozdział prezentuje modele projektowania i rozwoju przykładowych usług on-line oraz związki tych modeli z badaniami w zakresie komunikacji człowiek-komputer oraz jakości użytkowwej systemów interaktywnych.
Citations
-
7
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Title of issue:
- Maturing usability : quality in software, interaction and value strony 318 - 343
- Language:
- English
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: HCI and the economics of user experience// Maturing usability : quality in software, interaction and value/ ed. editors Effie Law, Ebba Hvannberg, Gilbert Cockton. London: Springer-Verlag, 2008, s.318-343
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.1007/978-1-84628-941-5_14
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 121 times