Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami

Abstract

W artykule poruszono problem komunikacji pomiędzy szkołą wyższą a jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Zwrócono uwagę, że dobra komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów budujących relacje oraz, że niewystarczające jest obecnie wyłącznie tradycyjne postrzeganie komunikacji, zwłaszcza w przypadku tak nietypowych usług, jakimi są usługi edukacyjne szkół wyższych. Scharakteryzowane zostały trzy najważniejsze rodzaje komunikacji: planowa, nieplanowa oraz związana z usługą. Przedstawiono także wyniki badań, które potwierdziły duże znaczenie komunikacji w szkolnictwie wyższym. Pokazały także, że w badanych uczelniach komunikacja pozostawia wiele do życzenia i wymaga wielu zmian.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 21 - 26,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Drapińska A.: Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 5 (2011), s.21-26
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 157 times

Recommended for you

Meta Tags