Abstract
W artykule poruszono problem komunikacji pomiędzy szkołą wyższą a jej najważniejszymi klientami, czyli studentami. Zwrócono uwagę, że dobra komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów budujących relacje oraz, że niewystarczające jest obecnie wyłącznie tradycyjne postrzeganie komunikacji, zwłaszcza w przypadku tak nietypowych usług, jakimi są usługi edukacyjne szkół wyższych. Scharakteryzowane zostały trzy najważniejsze rodzaje komunikacji: planowa, nieplanowa oraz związana z usługą. Przedstawiono także wyniki badań, które potwierdziły duże znaczenie komunikacji w szkolnictwie wyższym. Pokazały także, że w badanych uczelniach komunikacja pozostawia wiele do życzenia i wymaga wielu zmian.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 21 - 26,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Komunikacja marketingowa pomiędzy szkołą wyższą a studentami// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 5 (2011), s.21-26
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 157 times