Rafał Mikołajczak
Contact
- No data
Publication showcase
-
Ocena satysfakcji klienta
Sformułowano model jakości serwisów internetowych opierajacy się na badaniu satysfakcji klienta. Przedstwaiono przykłady ocen oraz uzasadniono uzycie wybranych atrybutów. Zaprezentowano narzędzie usprawniające ocenę jakości.
-
Interaktywne narzędzie wspierające prowadzenie projektów
Opisano podstawowe założenia metodyki zarządzania wymaganiami oraz jej wykorzystaniem w poszczególnych fazach projektów informatycznych. Przedstawiono zarówno wiele często spotykanych sytuacji i problemów mających miejsce w procesie budowania serwisów internetowych, jak i propozycje ich rozwiązań. Sformułowano wnioski i spostrzeżenia wynikające bezpośrednio z praktyki prowadzenia projektów komercyjnych zgodnie z zaproponowana metodyką.
-
Portal ontologii: Metoda specyfikowania wymagań dla serwisów internetowych
Zaproponowano nową metodologię specyfikowania wymagań aplikacji i zweryfikowano je na bazie praktycznych doświadczeń. W szczególności uwzględniono aplikacje internetowe z punktu widzenia efektywnego i skutecznego ich użytkowania. Dotychczasowa ocena jakościowa tej metodologii potwierdza jej praktyczną użyteczność.
seen 492 times