Abstract
Sformułowano model jakości serwisów internetowych opierajacy się na badaniu satysfakcji klienta. Przedstwaiono przykłady ocen oraz uzasadniono uzycie wybranych atrybutów. Zaprezentowano narzędzie usprawniające ocenę jakości.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Przedsięwzięcia i usługi informacyjne. Praca zbiorowa Katedry Architektury Systemów Komputerowych KASKBOOK,(Problemy jakości scenariuszy usług) strony 233 - 250
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Mikołajczak R.: Ocena satysfakcji klienta// Przedsięwzięcia i usługi informacyjne. Praca zbiorowa Katedry Architektury Systemów Komputerowych KASKBOOK,(Problemy jakości scenariuszy usług)/ ed. ed. Henryk Krawczyk, Katedra Architektury Systemów Komputerowych, Wydział ETI Politechnika Gdańskiej. Gdańsk: , 2010, s.233-250
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times
Recommended for you
Komponenty strony internetowej. Zastosowanie Komputerów w Nauce i Technice
- A. Gwoździńska,
- J. Kaczmarek
2003