Abstrakt
Rodział przezentuje możliwości rozwinięcia zakresu tradycyjnych badań HCI (Human-Computer Interaction) o zagadnienia ekonomiczne, związane z jakością usług on-line, postrzeganą przez użytkownika/klienta. Praca zawiera modele jakości usług on-line oparte na elementach marketingu relacji i na wykorzystaniu ekonomicznych determinant zachowań konsumenckich w usługach on-line. Rozdział prezentuje modele projektowania i rozwoju przykładowych usług on-line oraz związki tych modeli z badaniami w zakresie komunikacji człowiek-komputer oraz jakości użytkowwej systemów interaktywnych.
Cytowania
-
7
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Maturing usability : quality in software, interaction and value strony 318 - 343
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Sikorski M.: HCI and the economics of user experience// Maturing usability : quality in software, interaction and value/ ed. editors Effie Law, Ebba Hvannberg, Gilbert Cockton. London: Springer-Verlag, 2008, s.318-343
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-1-84628-941-5_14
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 123 razy