Abstract
Marketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE
pages 55 - 61,
ISSN: 1896-656X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Dembicka A.: Doświadczenie jako wartość dla klienta// KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE. -., iss. 3 (2009), s.55-61
- Sources of funding:
-
- Statutory activity/subsidy
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times