Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta

Abstract

Marketing relacji zakłada wynegocjowaną obietnicę obsługi, która na rynku transportu miej-skiego oznacza pewność zrealizowania usługi przewozowej dla określonego pasażera, w danej relacji, danym środkiem transportu, po określonej cenie, w oczekiwanych warunkach przewozu i w założonym przez organizatora transportu zbiorowego czasie. Uniwersalność zasad obsługi klienta powoduje, że Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni od początku swojej działalności przyjął marketingową orientację na klienta. Przejawia się to między innymi w realizacji badań marketingowych i kształtowaniu poszczególnych elementów oferty przewozowej na podstawie wyników tych badań. ZKM w Gdyni kształtując ofertę przewozową uwzględnia nie tylko oczekiwania obecnych klientów (pasażerów), ale także postulaty osób korzystających przede wszystkim z samochodów osobowych w realizacji po-dróży miejskich, co umożliwia ciągły wzrost jakości świadczonych usług. Zasada „dobrze za pierwszym razem” jest głównym wyznacznikiem działań gdyńskiego organizatora transportu miejskiego.

Cite as

export:

Loading...

Full text

download paper
downloaded 380 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przegląd Komunikacyjny pages 8 - 13,
ISSN: 0033-2232
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Grzelec K.: Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta// Przegląd Komunikacyjny. -., nr. 1 (2016), s.8-13
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 377 times

Recommended for you

Meta Tags