System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i kształtowania relacji z klientami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i kształtowania relacji z klientami

Abstract

W artykule omówiono tworzenie, utrzymywanie i umacnianie relacji z klientami w kontekście ich obsługi. Przedstawiono interpretację obsługi klienta i ukazano jej miejsce w marketingu. Wykazano, że obsługa klienta, ujmowana jako system wzajemnie na siebie oddziałujących elementów przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych, może być skutecznym instrumentem wykorzystywanym w tworzeniu i kształtowaniu relacji z klientami.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i kształtowania relacji z klientami// / : , 2005,
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 143 times

Recommended for you

Meta Tags