Doświadczenie jako wartość dla klienta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Doświadczenie jako wartość dla klienta

Abstrakt

Marketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE strony 55 - 61,
ISSN: 1896-656X
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Dembicka A.: Doświadczenie jako wartość dla klienta// KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE. -., iss. 3 (2009), s.55-61
Źródła finansowania:
  • Działalność statutowa/subwencja
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 128 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi