Abstrakt
Marketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE
strony 55 - 61,
ISSN: 1896-656X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Dembicka A.: Doświadczenie jako wartość dla klienta// KWARTALNIK NAUK O PRZEDSIĘBIORSTWIE. -., iss. 3 (2009), s.55-61
- Źródła finansowania:
-
- Działalność statutowa/subwencja
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 128 razy