Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu

Abstrakt

Nowym paradygmatem marketingu stało się ostatnio doświadczenie. Stanowi ono ważny element wartości dla klienta. Doświadczenie i osobisty rozwój są dla niego ważniejsze niż sama konsumpcja dóbr. Inżynieria może stanowić kanwę dla teoretycznych podstaw nowego paradygmatu, jakim jest doświadczenie. Prrojektowanie, przetwarzanie, eksploatowanie i utylizowanie mogą być ważnymi obszarami działań marketingowych i doświadczeń klientów.

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Marketing. Ujęcie relacyjne strony 9 - 29
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M.: Inżynieria doświadczenia w systemie marketingu// Marketing. Ujęcie relacyjne/ ed. ed. Magdalena Brozowska-Woś. Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.9-29
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 17 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi