Abstract
Przedsiębiorstwa, funkcjonując na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, stale poszukują nowych form uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Staje się to coraz trudniejsze wobec licznych działań podejmowanych przez podmioty działające w tej samej branży. W latach 90. ubiegłego stulecia zrodziła się koncepcja marketingu relacji. Obserwując działania podmiotów branży hotelarskiej, wydaje się być ona nadal aktualna. Głównym działaniem podejmowanym przez te podmioty są programy lojalnościowe. Można zadać pytanie, czy są one skutecznym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. Analiza wybranego programu lojalnościowego stosowanego przez Grupę Hotelową Orbis jest próbą dostarczenia odpowiedzi na to pytanie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
pages 70 - 75,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami// HANDEL WEWNETRZNY. -., nr. Nr 360007 (2011), s.70-75
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 145 times