Costs of upgrading based on 131 railway line - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Costs of upgrading based on 131 railway line

Abstract

W poszukiwaniu optymalnego wykorzystania środków finansowych przedsiębiorstwa kolejowego (PKP PLK) oraz czasu planowania napraw torowisk stworzono model trwałości toru. Model w swych założeniach opiera się na parametrach techniczno – eksploatacyjnych linii kolejowej nr 131. W artykule przedstawiono dwa warianty procesu trwałości toru. Pierwszy wariant zakłada oczyszczenie toru, drugi przeprowadzenie modernizacji. Dla obu wariantów określono koszty prac związanych z oczyszczaniem i pracami modernizacyjnymi torowisk oraz określono wpływ tych wariantów na środowisko. W artykule przestawiono również zakres prac modernizacyjnych i prac związanych z naprawą ciągłą nawierzchni kolejowej.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 25 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Pojazdy Szynowe pages 6 - 13,
ISSN: 0138-0370
Language:
Polish
Publication year:
2018
Bibliographic description:
Licow R., Tomaszewski F.: Costs of upgrading based on 131 railway line// Pojazdy Szynowe. -., nr. 1 (2018), s.6-13
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 114 times

Recommended for you

Meta Tags