Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym

Abstract

Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu dla takiego projektu jest niemożliwe. Problem ten autorka uważa za istotny, ponieważ wpływ każdego projektu marketingowego na cele rynkowe jest mierzalny, natomiast w praktyce zdarzają się sytuacje, w których zastosowanie się do wszystkich znanych "dobrych praktyk" i wzorowe przeprowadzenie projektu "w założonym czasie i budżecie oraz zgodnie z założeniami" kończy się rynkową porażką.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne strony 173 - 181
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Kucharska W.: Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym// W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne/ ed. Marek Wirkus Warszawa: Difin, 2013, s.173-181
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 237 times

Recommended for you

Meta Tags