Abstrakt
Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu dla takiego projektu jest niemożliwe. Problem ten autorka uważa za istotny, ponieważ wpływ każdego projektu marketingowego na cele rynkowe jest mierzalny, natomiast w praktyce zdarzają się sytuacje, w których zastosowanie się do wszystkich znanych "dobrych praktyk" i wzorowe przeprowadzenie projektu "w założonym czasie i budżecie oraz zgodnie z założeniami" kończy się rynkową porażką.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne strony 173 - 181
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Kucharska W.: Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym// W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne/ ed. Marek Wirkus Warszawa: Difin, 2013, s.173-181
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 237 razy