Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym

Abstrakt

Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu dla takiego projektu jest niemożliwe. Problem ten autorka uważa za istotny, ponieważ wpływ każdego projektu marketingowego na cele rynkowe jest mierzalny, natomiast w praktyce zdarzają się sytuacje, w których zastosowanie się do wszystkich znanych "dobrych praktyk" i wzorowe przeprowadzenie projektu "w założonym czasie i budżecie oraz zgodnie z założeniami" kończy się rynkową porażką.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne strony 173 - 181
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Kucharska W.: Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym// W : Zarządzanie projektami i procesami teoria i przypadki praktyczne/ ed. Marek Wirkus Warszawa: Difin, 2013, s.173-181
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 235 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi