Abstract
Celem niniejszego opracowania jest prezentacja podstawy orientacji na klienta w zakładach opieki zdrowotnej leczenia otwartego realizowanego w przychodniach. Autor dokonał identyfikacji miejsca orientacji na klienta w Komplekswym Zarządzaniu Jakością, a także wskazał kluczowe determinanty wpływające na zorientowanie na klienta zakładów opieki zdrowotnej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
pages 37 - 47,
ISSN: 1899-9867 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zkładem opieki zdrowotnej// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku : Trendy i wyzwania współczesnego Marketingu. -., nr. 21 (2013), s.37-47
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 106 times