Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest prezentacja podstawy orientacji na klienta w zakładach opieki zdrowotnej leczenia otwartego realizowanego w przychodniach. Autor dokonał identyfikacji miejsca orientacji na klienta w Komplekswym Zarządzaniu Jakością, a także wskazał kluczowe determinanty wpływające na zorientowanie na klienta zakładów opieki zdrowotnej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
strony 37 - 47,
ISSN: 1899-9867 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zkładem opieki zdrowotnej// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku : Trendy i wyzwania współczesnego Marketingu. -., nr. 21 (2013), s.37-47
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 106 razy