Abstract
Odwrócone nauczanie jest znane od dawna, ale jego współczesne zastosowanie datuje się na rok 2012, kiedy pojawiła się publikacja Bergmann’a i Saams. Pilotażowe wdrożenie tej metody zostało zrealizowane dla formie przedmiotu realizowanego w języku angielskim Modelowanie procesów biznesowych, skierowanego do studentów Politechniki Gdańskiej. Wśród zasobów udostępnionych przed zajęciami najczęściej wykorzystywano pliki PDF (zawierające opisy i zrzuty ekranowe danego zagadnienia) oraz filmy. Na podstawie opinii studentów oraz doświadczeń innych nauczycieli opisanych w literaturze, opracowane zostaną rekomendacje dla przeprojektowania kursu, z zachowaniem zasad metody odwróconego uczenia się.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Pismo PG
pages 43 - 46,
ISSN: 1429-4494 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2023
- Bibliographic description:
- Grzesiak M., Guzik A.: Edu Inspiracje WZiE: Postawione na głowie, czyli słów kilka o odwróconym nauczaniu// Pismo PG -,iss. 5 (2023), s.43-46
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 39 times