Abstrakt
Odwrócone nauczanie jest znane od dawna, ale jego współczesne zastosowanie datuje się na rok 2012, kiedy pojawiła się publikacja Bergmann’a i Saams. Pilotażowe wdrożenie tej metody zostało zrealizowane dla formie przedmiotu realizowanego w języku angielskim Modelowanie procesów biznesowych, skierowanego do studentów Politechniki Gdańskiej. Wśród zasobów udostępnionych przed zajęciami najczęściej wykorzystywano pliki PDF (zawierające opisy i zrzuty ekranowe danego zagadnienia) oraz filmy. Na podstawie opinii studentów oraz doświadczeń innych nauczycieli opisanych w literaturze, opracowane zostaną rekomendacje dla przeprojektowania kursu, z zachowaniem zasad metody odwróconego uczenia się.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Pismo PG
strony 43 - 46,
ISSN: 1429-4494 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2023
- Opis bibliograficzny:
- Grzesiak M., Guzik A.: Edu Inspiracje WZiE: Postawione na głowie, czyli słów kilka o odwróconym nauczaniu// Pismo PG -,iss. 5 (2023), s.43-46
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 43 razy