Abstract
Autorka stawia tezę, że budowanie zasad etycznych każdego zawodu jest jednoczesnym budowaniem ram rzetelności i profesjonalizmu zawodowego, budowaniem ładu społecznego. Zawód specjalisty PR szczególnie takich ram wymaga, ponieważ jego wykonywanie wiąże się z wpływaniem na różne sfery życia społecznego: reputację i wizerunek organizacji, jej pracowników, na kształt mediów i społeczeństwo. Przywołane w artykule dwie najnowsze koncepcje - model zrównoważonej wartości i hipoteza tzw długiego ogona to najnowsze koncepcje ekonomiczne, które w pełni potwierdzają społeczny charakter działań PR jednocześnie stawiając przed PR nowe możliwości i nowe dylematy etyczne.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Public relations - Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce strony 269 - 289
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Hope E.: Etyka - komu to potrzebne?// Public relations - Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce/ ed. ed. Renata Maćkowska, Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Katowice: , 2010, s.269-289
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 140 times