Etyka - komu to potrzebne? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Etyka - komu to potrzebne?

Abstract

Autorka stawia tezę, że budowanie zasad etycznych każdego zawodu jest jednoczesnym budowaniem ram rzetelności i profesjonalizmu zawodowego, budowaniem ładu społecznego. Zawód specjalisty PR szczególnie takich ram wymaga, ponieważ jego wykonywanie wiąże się z wpływaniem na różne sfery życia społecznego: reputację i wizerunek organizacji, jej pracowników, na kształt mediów i społeczeństwo. Przywołane w artykule dwie najnowsze koncepcje - model zrównoważonej wartości i hipoteza tzw długiego ogona to najnowsze koncepcje ekonomiczne, które w pełni potwierdzają społeczny charakter działań PR jednocześnie stawiając przed PR nowe możliwości i nowe dylematy etyczne.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Public relations - Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce strony 269 - 289
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Hope E.: Etyka - komu to potrzebne?// Public relations - Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce/ ed. ed. Renata Maćkowska, Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Katowice: , 2010, s.269-289
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 140 times

Recommended for you

Meta Tags