Influence of redundancy and ship machinery crew manning on reliability of lubricating oil system for the MC-Type diesel engine
Abstract
W referacie przedstawiono wyniki rozważań na temat wpływu zastosowania redundancji i prewencyjnych działań załogi na niezawodność instalacji oleju smarowego dla silników spalinowych, wysokoprężnych typu MC. Uwzględniono przy tym trzy poziomy wyszkolenia załogi: wysoki, przeciętny oraz niski.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 13 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Published in:
-
Journal of Polish CIMEEAC
pages 327 - 334,
ISSN: 1231-3998 - Title of issue:
- Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm Tumba, Poland - Sweden, 11-15 of May 2007 strony 327 - 334
- Language:
- English
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Liberacki R.: Influence of redundancy and ship machinery crew manning on reliability of lubricating oil system for the MC-Type diesel engine// Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm Tumba, Poland - Sweden, 11-15 of May 2007/ Gdańsk: Univ. Technology, Fac. Ocean Eng. a. Ship Technol. Dept. Ship Power Plants, 2007, s.327-334
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 70 times