Influence of redundancy and ship machinery crew manning on reliability of lubricating oil system for the MC-Type diesel engine
Abstrakt
W referacie przedstawiono wyniki rozważań na temat wpływu zastosowania redundancji i prewencyjnych działań załogi na niezawodność instalacji oleju smarowego dla silników spalinowych, wysokoprężnych typu MC. Uwzględniono przy tym trzy poziomy wyszkolenia załogi: wysoki, przeciętny oraz niski.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 13 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Opublikowano w:
-
Journal of Polish CIMEEAC
strony 327 - 334,
ISSN: 1231-3998 - Tytuł wydania:
- Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm Tumba, Poland - Sweden, 11-15 of May 2007 strony 327 - 334
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Liberacki R.: Influence of redundancy and ship machinery crew manning on reliability of lubricating oil system for the MC-Type diesel engine// Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm Tumba, Poland - Sweden, 11-15 of May 2007/ Gdańsk: Univ. Technology, Fac. Ocean Eng. a. Ship Technol. Dept. Ship Power Plants, 2007, s.327-334
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 70 razy