Relacje diagnostyczne układów tribologicznych silnika o zapłonie samoczynnym dla potrzeb sterowania zużyciem przez pitting
Abstrakt
Cechą charakterystyczną zużycia przez pitting jest fakt, że występuje on jedynie w obecności oleju smarowego. Wpływ oleju smarowego na przebieg pittingu jest niezwykle złożony i nie całkiem zbadany. W artykule przedstawiono możliwość zastosowania wyników badań laboratoryjnych oleju smarowego jako relacji do budowy topologicznego modelu diagnostycznego dla potrzeb sterowania zużyciem układów tribologicznych przez pitting.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- SYMPSO 2007 : XXVIII Sympozjum Siłowni Okrętowych, [Gdynia, 15-16 listopada 2007] strony 45 - 50
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Bzura P.: Relacje diagnostyczne układów tribologicznych silnika o zapłonie samoczynnym dla potrzeb sterowania zużyciem przez pitting// SYMPSO 2007 : XXVIII Sympozjum Siłowni Okrętowych, [Gdynia, 15-16 listopada 2007]/ Gdynia: Wydaw. Akademii Morskiej, 2007, s.45-50
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 84 razy