Innowacje w wymiarach jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów przychodni publicznej opieki zdrowotnej
Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty związane z doskonaleniem jakości usług zdrowotnych. Omówiona została specyfika usług zdrowotnych wraz ze specyficznym podejściem do jakości tego typu branży. Autor zaprezentował także główne wymiary jakości usług a następnie dla tak zidentyfikowanych wymiarów zaprezentowane zostały badania przeprowadzone w odniesieniu do głównej grupy interesariuszy jaką są pacjenci podmiotów leczniczych. Badania dotyczyły percepcji dotychczasowych innowacji, a także innowacji oczekiwanych przez pacjentów w odniesieniu do poszczególnych wymiarów jakości usługi zdrowotnej.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 28 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 127 - 134,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Innowacje w wymiarach jakości usług zdrowotnych w percepcji pacjentów przychodni publicznej opieki zdrowotnej// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 457 (2016), s.127-134
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 111 times