Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie internacjonalizacji polskich firm rodzinnych z perspektywy teorii przedsiębiorczości międzynarodowej. Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 302 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie no. XV, pages 243 - 252,
ISSN: 1733-2486
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Daszkiewicz N.: Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw rodzinnych z perspektywy przedsiębiorczości miedzynarodowej// Przedsiębiorczość i Zarządzanie. -Vol. XV., nr. 7,cz. I (2014), s.243-252
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 129 times

Recommended for you

Meta Tags