J. Staszak, R.Smirnow: Narzędzia marketingowego kształtowania wizerunku komunikacji miejskiej -na przykładzie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, III edycja konferencji „Innowacje w marketingu” 2005, organizowana przez Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

J. Staszak, R.Smirnow: Narzędzia marketingowego kształtowania wizerunku komunikacji miejskiej -na przykładzie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, III edycja konferencji „Innowacje w marketingu” 2005, organizowana przez Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Other publications
Type:
Other publications
Publication year:
2005
Verified by:
No verification

seen 5 times

Recommended for you

Meta Tags