J. Staszak, R.Smirnow: Narzędzia marketingowego kształtowania wizerunku komunikacji miejskiej -na przykładzie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, III edycja konferencji „Innowacje w marketingu” 2005, organizowana przez Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

J. Staszak, R.Smirnow: Narzędzia marketingowego kształtowania wizerunku komunikacji miejskiej -na przykładzie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, III edycja konferencji „Innowacje w marketingu” 2005, organizowana przez Zakład Marketingu Instytutu Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Typ:
Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
Rok wydania:
2005
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 4 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi