Jakość administracji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Tczewie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Jakość administracji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Tczewie

Abstract

W artykule zaprezentowano wyniki badań dotyczących jakości uług w wybranym urzędzie skarbowym przeprowadzonych za pomoca kwestionariusza ankietowego oraz metody Common Assessment Framework. Wymiki badań pokazały, że US jest placówką nastawioną na zmiany, jednak ich wprowadzanie wymaga czasu i znacznego zaangażowania, przede wszystkim kierownictwa, oraz wsparcia ze strony pracowników. Ponadto większą wagę powinno się zwrócić na długofalowe planowanie działalności urzędu. W proces ten powinno się włączyć zarówno obywateli jak i partnerów instytucjonalnych urzędu. Inicjatywa należy tu do Naczelnika Urzędu. Celem zmian powinno być przekształcenie stylu kierowania urzędem z takiego, gdzie funkcjonuje on obok świata zewnętrznego na taki, w którym jest on jego ważną składową.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym' 10. - praca zbiorowa strony 89 - 100
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Leja K., Lesiński D.: Jakość administracji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Tczewie// Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym' 10. - praca zbiorowa/ ed. eds. Jerzy Gołuchowski, Aldona Frączkiewicz-Wronka Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 2010, s.89-100
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 72 times

Recommended for you

Meta Tags