KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO - Publication - Bridge of Knowledge

Search

KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO

Abstract

Celem artykułu jest ukazanie istoty e-commerce oraz wskazanie najważniejszych kierunków jego rozwoju w Polsce. Opracowano uniwersalną definicję handlu elektronicznego oraz ukazano jego miejsce na tle biznesu elektronicznego oraz gospodarki internetowej. W dalszej części przedstawiono wyniki badań dotyczących najbardziej istotnych w najbliższych latach kierunków rozwoju handlu elektronicznego, jakimi są mobile commerce oraz social commerce.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 47 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka pages 5 - 15,
ISSN: 2084-6495
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2014), s.5-15
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 710 times

Recommended for you

Meta Tags