KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO - Publication - Bridge of Knowledge

Search

KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO

Abstract

Celem artykułu jest ukazanie istoty e-commerce oraz wskazanie najważniejszych kierunków jego rozwoju w Polsce. Opracowano uniwersalną definicję handlu elektronicznego oraz ukazano jego miejsce na tle biznesu elektronicznego oraz gospodarki internetowej. W dalszej części przedstawiono wyniki badań dotyczących najbardziej istotnych w najbliższych latach kierunków rozwoju handlu elektronicznego, jakimi są mobile commerce oraz social commerce.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 4 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka pages 5 - 15,
ISSN: 2084-6495
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: KIERUNKI ROZWOJU HANDLU ELEKTRONICZNEGO// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2014), s.5-15
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 592 times

Recommended for you

Meta Tags