Abstract
Celem opracowania jest prezentacja: zależności pomiędzy pojęciami: tożsamość, wizerunek, reputacja, na gruncie sądownictwa, zasad kreowania wizerunku wymiaru sprawiedliwości, dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku wykorzystywanych przez sądy, poziomu dojrzałości sadów pilotażowych w zakresie stosowania działań wspierających wizerunek, roli i możliwości sieci międzyorganizacyjnych w transferze i ujednolicaniu dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku sądu. Podstawowymi metodami badawczymi wykorzystywanymi w pracy są: studia literaturowe, analiza empiryczna z wykorzystaniem dostępnych badań wtórnych oraz własnych badań empirycznych z przeprowadzonych na potrzeby opracowania. W celu prezentacji procesu wdrożenia dobrej praktyki Poprawa wizerunku sądu wykorzystano metodę studium przypadku.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
no. 41,
pages 177 - 194,
ISSN: 1899-9867 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Majchrzak K., Banasik P.: Kreowanie wizerunku wymiaru sprawiedliwości a sądowe sieci międzyorganizacyjne// Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. -Vol. 41., (2015), s.177-194
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 110 times