Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości

Abstract

Celem artykułu jest prezentacja zależności między pojęciami: tożsamość, wizerunek i reputacja w sądownictwie, zasad kreowania wizerunku wymiaru sprawiedliwości, dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku wykorzystywanych przez sądy; poziom dojrzałości sądów pilotażowych w stosowaniu działań wspierających wizerunek; roli i możliwości sieci międzyorganizacyjnych w transferze i ujednolicaniu dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku sądu. Podstawowymi metodami badawczymi wykorzystanymi w artykule są: studia literaturowe, analiza empiryczna z wykorzystaniem dostępnych badań wtórnych oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych na potrzeby artykułu. W celu prezentacji procesu wdrażania dobrej praktyki "Poprawa wizerunku sądu" wykorzystano metodę studium przypadku.

Cite as

export:

Loading...

Full text

download paper
downloaded 71 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 339 - 349,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Majchrzak K., Banasik P.: Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. 875, 41 t. 1 (2015), s.339-349
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 138 times

Recommended for you

Meta Tags