Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości

Abstrakt

Celem artykułu jest prezentacja zależności między pojęciami: tożsamość, wizerunek i reputacja w sądownictwie, zasad kreowania wizerunku wymiaru sprawiedliwości, dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku wykorzystywanych przez sądy; poziom dojrzałości sądów pilotażowych w stosowaniu działań wspierających wizerunek; roli i możliwości sieci międzyorganizacyjnych w transferze i ujednolicaniu dobrych praktyk w budowaniu pozytywnego wizerunku sądu. Podstawowymi metodami badawczymi wykorzystanymi w artykule są: studia literaturowe, analiza empiryczna z wykorzystaniem dostępnych badań wtórnych oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych na potrzeby artykułu. W celu prezentacji procesu wdrażania dobrej praktyki "Poprawa wizerunku sądu" wykorzystano metodę studium przypadku.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Marketing i Zarządzanie strony 339 - 349,
ISSN: 2450-775X
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Majchrzak K., Banasik P.: Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. 875, 41 t. 1 (2015), s.339-349
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 125 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi