Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych

Abstract

Szybki rozwój techniki i znaczący wzrost kosztów pracy wymusza na wykonawcach robót ograniczenie do niezbędnego minimum liczby robotników, i wto miejsce wprowadzenie nowoczesnych, bardzo wydajnych maszyn, które skracają czas wykonania naprawy. Druga zasadniczą przyczyną wprowadzenia nowoczesnych maszyn jest ograniczenie do niezbędnego minimum czasu zamknięcia torów, co zmniejsza utrudnienia w prowadzeniu ruchu pociągów, a ponadto naprawy mogą być prowadzone w przerwach między ruchem pociągów.W artykule przedstawiono najnowesze rodzaje maszyn stosowane w potokowej naprawie nawierzchni szynowej i recykilngu górnej warstwy podtorza.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Kędra Z.: Mechanizacja napraw głównych podtorza i nawierzchni szynowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Gdańskiej. Budownictwo Lądowe.. -., nr. nr 61 (2007), s.177-184
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 125 times

Recommended for you

Meta Tags