Mechanizacja napraw głównych dróg szynowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Mechanizacja napraw głównych dróg szynowych

Abstract

Szybki rozwój techniki i znaczący wzrost kosztów pracy wymusza na wykonawcach robót ograniczenie do niezbędnego minimum liczby robotników, i w to miejsce wprowadzenie nowoczesnych, bardzo wydajnych maszyn, które skrócą czas wykonania napraw.Drugą zasadniczą przyczyną wprowadzenia nowoczesnych maszyn jest skrócenie do niezbędnego minimum czasu zamknięcia toru, co ogranicza utrudnienia w prowadzeniu ruchu pociągów, a dodatkowo naprawy mogą być prowadzone w przerwach między ruchem pociągów.W artykule przedstawiono nowoczesne maszyny stosowane w potokowej naprawie nawierzchni szynowej i recyklingu górnej warstwy podtorza.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 0 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (2008 Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Sp.z.o.o)

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Kędra Z.: Mechanizacja napraw głównych dróg szynowych// Inżynier Budownictwa.. -., nr. nr 1=47 (2008), s.77-81
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 55 times

Recommended for you

Meta Tags