Abstract
W artykule przedstawiono główne problemy związane z opracowaniem koncepcji nowej generacji szybkich bezzałogowych obiektów wodnych poruszających się na granicy wody i powietrza w różnych warunkach operacyjnych, w tym stanów załadowania. Przedstawiono problemy związane z modelowaniem ruchu tych obiektów oraz oceną ich zachowania się w różnych fazach ruchu. W artykule opisano koncepcję wybranego obiektu, w tym jego kształt i podział przestrzenny. Przedstawiono problem badawczy, metodę badań i zadania badacze związane z badaniami, projektowaniem i budową demonstratora technologii. Przedstawiono podstawowe problemy związane z modelowaniem ryzyka wypadku i oceną bezpieczeństwa obiektu. W końcowej części pracy przedstawiono procedurę projektowania szybkich bezzałogowych obiektów wodnych poruszających się na granicy wody i powietrza. Informacje zawarte w artykule związane są z badaniami ukierunkowanymi na opracowanie dokumentacji technicznej i budowę demonstratora technologii. Prace prowadzone są na Politechnice Gdańskiej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 8380 - 8385,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Szulist N., Gerigk M.: Metodyka nadawania cech stealth małym bezzałogowym pojazdom wodnym// Logistyka. -., nr. 4 (2015), s.8380-8385
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 132 times