Abstract
W artykule przedstawiono charakterystykę dostępnych rozwiązań i platform gier miejskich oraz dokonano ich porównania. Przedstawiono koncepcję definiowania funkcjonalności modułu gier miejskich stanowiącego rozszerzenie przewodnika eGIT. Opisano architekturę komponentową elektonicznego, bezprzewodowego, multimedialnego przewodnika eGIT wraz z modułem gier miejskich. Przedstawiono proces integracji modułu z aplikacją bazową eGIT, który dzięki zastosowanej architekturze zorientowanej na usługi (SOA) jest względnie łatwy.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
pages 203 - 210,
ISSN: 1732-1166 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Brzeski A., Blokus A., Dziubich K., Dziubich T.: Moduł gier miejskich dla elektronicznego przewodnika multimedialnego EGIT// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -., nr. nr 10 (2011), s.203-210
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times