Abstract
Pomimo wielu lat badań nad czynnikami wpływającymi na wzrost MSP, do chwili obecnej nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi dlaczego niektóre przedsiębiorstwa wzrastają, a inne nie. Za ten brak odpowiedzi, należy winić przede wszystkim zbyt duże możliwości w wyborze metodyki badawczej, co prowadzi do uzyskiwania różnych wyników badań przez różnych badaczy. Dotyczy to zarówno definiowania i mierzenia wzrostu, jak i wykorzystywanych narzędzi i technik badawczych. Najpełniejszą metodą wydaje się być badania panelowe, i takie właśnie badania są podstawą do zweryfikowania hipotez o zależności pomiędzy motywacjami przedsiębiorczymi oraz celami przedsiębiorców, a zmianami zatrudnienia w przedsiębiorstwach. Badania te zostały przeprowadzone w województwie pomorskim w latach 2006-2012. Obie hipotezy zostały potwierdzone, chociaż z pewnymi zastrzeżeniami.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
no. 3,
pages 999 - 1008,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Wasilczuk J.: Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa// MARKETING I RYNEK. -Vol. 3., (2016), s.999-1008
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 121 times