Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa

Abstrakt

Pomimo wielu lat badań nad czynnikami wpływającymi na wzrost MSP, do chwili obecnej nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi dlaczego niektóre przedsiębiorstwa wzrastają, a inne nie. Za ten brak odpowiedzi, należy winić przede wszystkim zbyt duże możliwości w wyborze metodyki badawczej, co prowadzi do uzyskiwania różnych wyników badań przez różnych badaczy. Dotyczy to zarówno definiowania i mierzenia wzrostu, jak i wykorzystywanych narzędzi i technik badawczych. Najpełniejszą metodą wydaje się być badania panelowe, i takie właśnie badania są podstawą do zweryfikowania hipotez o zależności pomiędzy motywacjami przedsiębiorczymi oraz celami przedsiębiorców, a zmianami zatrudnienia w przedsiębiorstwach. Badania te zostały przeprowadzone w województwie pomorskim w latach 2006-2012. Obie hipotezy zostały potwierdzone, chociaż z pewnymi zastrzeżeniami.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK nr 3, strony 999 - 1008,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Wasilczuk J.: Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa// MARKETING I RYNEK. -Vol. 3., (2016), s.999-1008
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 123 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi