Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań

Abstract

Jednym ze sposobów efektywnego nauczania polityki pieniężnej na studiach wyższych jest wykorzystanie studium przypadku. W artykule zaproponowano kilka przykładowych, możliwych do realizacji na ćwiczeniach, zadań opartych na tej metodzie. Te ćwiczenia nastawione są na pracę zespołową. Uczą samodzielnego wyciągania wniosków oraz obrazują związki przyczynowo-skutkowe niezbędne do pełnego zrozumienia materiału. Dodatkowo nabyte przez uczniów umiejętności stanowią przyczynek do lepszego zrozumienia źródeł i dokumentów o podłożu analitycznym (w szerokim rozumieniu: dokumentów zawierających analizy modelowane, ale również dane, schematy, wykresy, komentarze) na dalszym etapie nauki oraz szybszego rozwoju kompetencji zawodowych

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 0 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA no. 3, edition 5, pages 82 - 103,
ISSN: 2300-5254
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Tura K., Szyszko M.: Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań// STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA. -Vol. 3., iss. 5 (2015), s.82-103
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 72 times

Recommended for you

Meta Tags