Abstract
W pracy przedstawiono przebieg dwóch kampanii pomiarów satelitarnych, zrealizowanych w celu oceny efektów regulacji osi toru kolejowego. Pierwsza kampania pomiarowa miała na celu identyfikację stanu istniejącego, druga zaś − określenie ukształtowania toru po przeprowadzonej regulacji jego osi. Ponieważ projekt regulacji został wykonany za pomocą tradycyjnych metod geodezyjnych, stworzyło to możliwość oceny poprawności tychże metod z punktu widzenia aktualnego stanu wiedzy. Ocena ta nie wypadła pozytywnie; stwierdzono, że wykonany przy zastosowaniu tradycyjnej procedury projekt w zasadzie nie wnosi nic nowego, ograniczając się jedynie do odwzorowania stanu istniejącego.
Authors (5)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- VI Konferencja Naukowo-Techniczna : Projektowanie, Budowa i Utrzymanie Infrastruktury w Transporcie Szynowym : INFRASZYN 2013 strony 266 - 275
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Koc W., Chrostowski P., Grzejka P., Specht C., Lewiński L.: Ocena efektów regulacji osi toru na wybranej linii kolejowej// VI Konferencja Naukowo-Techniczna : Projektowanie, Budowa i Utrzymanie Infrastruktury w Transporcie Szynowym : INFRASZYN 2013/ Radom: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB, 2013, s.266-275
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 138 times
Recommended for you
Ekonomiczne aspekty zastosowania techniki Mobilnych Pomiarów Satelitarnych przy regulacji osi toru
- C. Specht,
- W. Koc,
- P. Chrostowski
- + 1 authors