Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich

Abstract

Celem pracy było sprawdzenie, w jaki sposób zachowania konsumenckie determinowane czynnikami społecznymi różnicują percepcję atrybutów kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Doświadczenie w transakcjach on-line oraz poczucie własnej skuteczności konsumentów nie przyczyniały się do powstawanie różnic. Kobiety, inaczej niż mężczyźni, potrzebowały więcej rekomendacji i były bardziej wyczulone na nieprofesjonalizm w sieci. Jednak może być to warunkowane odmiennością rodzajów kupowanych produktów.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 18 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU no. Nr 212,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Basińska B., Garnik I., Sikorski M.: Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich // PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -Vol. Nr 212., (2011),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 92 times

Recommended for you

Meta Tags