Porównanie algorytmów sterowania silnikiem IPMSM przy ograniczonym napięciu zasilania pod kątem zastosowania w samochodach elektrycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Porównanie algorytmów sterowania silnikiem IPMSM przy ograniczonym napięciu zasilania pod kątem zastosowania w samochodach elektrycznych

Abstract

W referacie porównano trzy algorytmy sterowania momentem silnika IPMSM (ang. Interior Permanent Magnet Synchronous Motor) dostosowane do pracy w strefie ograniczonego napięcia wyjściowego falownika, w tym algorytm zaproponowany przez autorów. Rozważane algorytmy zamodelowano w programie Simulink i wyznaczono dla nich wybrane parametry statyczne i dynamiczne napędu. Kryteria porównawcze wybrano mając na uwadze zastosowanie algorytmów w napędzie bezpośrednim pojazdu elektrycznego.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 3

    Scopus

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przegląd Elektrotechniczny pages 260 - 264,
ISSN: 0033-2097
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Cisek M., Jarzębowicz L.: Porównanie algorytmów sterowania silnikiem IPMSM przy ograniczonym napięciu zasilania pod kątem zastosowania w samochodach elektrycznych// Przegląd Elektrotechniczny. -., nr. 12 (2016), s.260-264
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15199/48.2016.12.66
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 84 times

Recommended for you

Meta Tags