Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym

Abstract

Artykuł dotyczy aktualnych trendów w konstrukcji inteligentnych systemów edukacyjnych, uwzględniających stan emocjonalny ucznia w doborze ścieżki nauczania. Artykuł przedstawia założenia i rezultaty badania ankietowego, którego celem było określenie, jak zastosowanie automatycznego rozpoznawania emocji jest postrzegane w kontekście edukacyjnym. Badanie przeprowadzono wśród studentów oraz pracowników uczelni wyższych w Polsce. Rezultaty mogą być przydatne dla badaczy informatyki afektywnej, zajmujących się zastosowaniami w edukacji, a także dla producentów aplikacji edukacyjnych, rozważających rozszerzenie systemów o aspekt rozpoznawania emocji.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 19 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 26 - 41,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Landowska A., Brodny G.: Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(13) (2017), s.26-41
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 168 times

Recommended for you

Meta Tags