Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym

Abstrakt

Artykuł dotyczy aktualnych trendów w konstrukcji inteligentnych systemów edukacyjnych, uwzględniających stan emocjonalny ucznia w doborze ścieżki nauczania. Artykuł przedstawia założenia i rezultaty badania ankietowego, którego celem było określenie, jak zastosowanie automatycznego rozpoznawania emocji jest postrzegane w kontekście edukacyjnym. Badanie przeprowadzono wśród studentów oraz pracowników uczelni wyższych w Polsce. Rezultaty mogą być przydatne dla badaczy informatyki afektywnej, zajmujących się zastosowaniami w edukacji, a także dla producentów aplikacji edukacyjnych, rozważających rozszerzenie systemów o aspekt rozpoznawania emocji.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej strony 26 - 41,
ISSN:
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Landowska A., Brodny G.: Postrzeganie inwazyjności automatycznego rozpoznawania emocji w kontekście edukacyjnym// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(13) (2017), s.26-41
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 167 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi