Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce

Abstract

W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę usług promowych w Polsce oraz rolę i jakość tych usług w funkcjonowaniu żeglugi promowej. Druga część przedstawia rolę ustalania cen w usługach promowych oraz stosowane ceny w przedsiębiorstwach promowych w Polsce. W kolejnej części omówione są problemy jakości usług, znaczenie promocji w rozwoju żeglugi promowej oraz formy promocji stosowane przez polskie przedsiębiorstwa promowe. W ostatniej części pracy omówiona została rola dystrybucji w żegludze promowej - na przykładzie polskich armatorów promowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej pages 119 - 132,
ISSN: 1731-2639
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Kapsa E.: Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.119-132
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 124 times

Recommended for you

Meta Tags