Rola mediów w programach społecznej odpowiedzialności firm - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola mediów w programach społecznej odpowiedzialności firm

Abstract

Rozdział traktuje o specyficznej roli mediów w realizacj programów społecznej odpowiedzialności firm, pokazując, że z punktu widzenia powodzenia tych programów, ich specyfiki, niektóre z nich nie powinny upubliczniać swoich działań, nie korzystac z mediów jako środka docierania do szerokiej rzesy odbiorców.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa strony 225 - 231
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Hope E.: Rola mediów w programach społecznej odpowiedzialności firm// Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Henryka Przybylskiego. Katowice: Wydaw. Akademii Ekonomicznej im Karola Adamieckiego, 2006, s.225-231
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 124 times

Recommended for you

Meta Tags