Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta
Abstract
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011 strony 116 - 123
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Schivinski B.: Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta // IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011/ ed. E. Skrzypek. Lublin: Wydział Ekonomiczny UMCS, 2011, s.116-123
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 78 times
Recommended for you
Social Media in the Fashion Industry. Fundamentals, Strategy and Research Methods
- S. Patricia,
- H. T. Nobile,
- C. Sánchez-Blanco
- + 1 authors
2024