Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011 strony 116 - 123
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Schivinski B.: Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta // IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011/ ed. E. Skrzypek. Lublin: Wydział Ekonomiczny UMCS, 2011, s.116-123
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 54 times

Recommended for you

Meta Tags