Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta
Abstrakt
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011 strony 116 - 123
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Schivinski B.: Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta // IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011/ ed. E. Skrzypek. Lublin: Wydział Ekonomiczny UMCS, 2011, s.116-123
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 80 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Social Media in the Fashion Industry. Fundamentals, Strategy and Research Methods
- S. Patricia,
- H. T. Nobile,
- C. Sánchez-Blanco
- + 1 autorów
2024