Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta

Abstrakt

Pełna treść

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Schivinski B.: Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta // IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011/ ed. E. Skrzypek. Lublin: Wydział Ekonomiczny UMCS, 2011, s.116-123
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 6 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi