Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011 strony 116 - 123
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Schivinski B.: Social media marketing jako narzędzie wykorzystywane w procesie poprawy wizerunku i zwiększania konkurencyjności miasta // IX Ogólnopolska Konferencja Naukowa Metody, Techniki i Narzędzia Zarządzania, Lublin, 12-13.05.2011/ ed. E. Skrzypek. Lublin: Wydział Ekonomiczny UMCS, 2011, s.116-123
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 54 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi