Abstract
W publikacji przedstawiono badania terenowe oraz laboratoryjne nawierzchni drogi krajowej nr 7 pod kątem określenia przyczyn spękań poprzecznych nawierzchni.Przedstawiono prawdopodobne przyczyny powstawania spękań poprzecznych nawierzchni oraz przypuszczalny mechanizm ich powstawania.Przeprowadzone badania były przyczynkiem do sformulowania wniosków związanych z przyszłym projektowaniem mieszanek MCE w Polsce.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- IV Miedzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna : Nowoczesne Technologie w Budownictwie Drogowym = 4th International Conference : Modern Technologies in Highway Engineering, Poznań, 3-4 września 2009 strony 83 - 93
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Dołżycki B.: Spękania nawierzchni z podbudową z mieszanki MCE na przykładzie drogi krajowej nr 7// IV Miedzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna : Nowoczesne Technologie w Budownictwie Drogowym = 4th International Conference : Modern Technologies in Highway Engineering, Poznań, 3-4 września 2009/ ed. red. W. Grabowski. - Instytut Inżynierii Lądowej Politechniki Poznańskiej, Zakład Dróg , Ulic i Lotnisk. Poznań: Wydaw. Fundacji na rzecz rozwoju Politechniki Poznańskiej, 2009, s.83-93
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 130 times